SUPPORT

Vi jobbar hårt för att kunna hjälpa er så fort och effektivt som möjligt. För att möta våra kunders behov och uppnå bästa möjliga support använder vi ett molnbaserat ärendehanteringssystem.

 

När ni skickar in ett ärende till vår supportmail skapas ett ärende automatiskt i vårat ärendesystem samtidigt som vi blir notifierade. Detta möjliggör för oss att prioritera och agera på akuta ärenden samt kontakta er, och därefter påbörja arbete för att lösa ärendet.

 

Kontakta vår IT-support

IT-support via telefon

IT-support via e-post

08-500 916 00

itsupport@acusera.se

Fjärrsupport

Vi använder fjärrsupport-verktyget Team Viewer för att koppla upp oss och ge support på distans.

När vi behöver koppla upp oss till er dator använd någon av följande knappar nedan:

 

FJÄRRSUPPORT WINDOWS   FJÄRRSUPPORT MAC

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse hos oss, genom att fortsätta på sidan godkänner du vår Cookiepolicy.  Läs mer